Odlično odrađena promidžba Hrvatske u Austriji

21.01.2015 \ 10:59 \ 2 yrs

Hrvatska turistička zajednica otisnula je redoviti broj stručno informativnog glasila HTZ glasnik.

Tema broja je Ujedinjeno Kraljevstvo, stanje na tržištima i vijesti iz Predstavništva gdje je na stranici 61. objavljen članak o odlično odrađenoj promidžbi Hrvatske u Austriji.

U Grazu je predstavljen program Karlovca, Ozlja i Ribnika koji čine destinaciju pod zajedničkim nazivom „Zeleno srce Hrvatske“.

Izuzetna je to bila prigoda još jednom ukazati na projekt „Hrvatska 365“ gdje je u dokumentarnom filmu pod nazivom „Der Geschmack Europas – Istrien“ obuhvaćena gastro i eno ponuda koja je ujedno i jedan od glavnih proizvoda u PPS projektu.

Veliki promidžbeni odjek imao je i posjet ministra turizma, gospodina Lorencina.

Mediji u Austriji prate novosti iz hrvatske turističke ponude i bila je to odlična prigoda za turističku prezentaciju našeg Ozlja i cijele Hrvatske.

 HTZ GLASNIK

STR 61.